16 Mayıs 2012 Çarşamba

Hayır işte...

İnsanların benim hakkımdaki önyargılarına birazcık, çok azıcık sinir olmuyor değilim.. Bazen tesadüfler oluyor. Ben tam hayat değiştiren bir karar almaya hazır olduğumda o kararın kolaylıkla ilişkilendirilebileceği hayat değiştiren bir şey oluyor buralarda…İki olay birbirinden tamamen bağımsız olsa da, beni tanıyan, gerçekten tanıyan insanlar bu iki olayı bağdaştırmanın ayıp olduğunu biliyor oluyorlar. Ve fakat bu insanlardan bazılarının hisleri çok güçlü oluyor bu kararla ilgili. Biri kararın olayla bağdaşmasından ölesiye korkuyor, dolayısıyla “kesin bu yüzden hıhı!” diyor; diğeri kararın olayla bağdaşmasını ölesiye istiyor dolayısıyla “kesin bu yüzden, hıhı!” diyor.
Değil… O yüzden değil işte ya! “Kesin bu yüzden, hıhı” denen zamanlarda ASLA o yüzden olmuyor ayrıca. Eşşek kadar bir insanım, bu kadar kolay anlaşılır olabilir miyim motivasyon unsurumu gizlemek istesem? Şimdiye kadar söylediğim ufak tefek yalanların birini bile anlamadınız (yaa, yalan da söyleyebiliyorum ben), kararlarıma dair yaptığınız tahlillerin doğru olduğuna bu kadar emin olmanız trajikomik değil mi?
İkizlerim ben evet, ama çok köklü değişiklikleri çok sık yapmıyorum. Ne zaman değiştirmeye kalksam hayatımdaki erkekler korkuyor. Kadınlar değil. Önemli kadınların üçü de mutlu, üçü de aşikar olanı nihayet kabullenmemin benim hazır olmamla ilgisi olduğunu biliyor. Zaten ikisi haliyle daha mutlu. Ama erkekler gergin. Belki doğalarında vardır gerginlik. Zaten büyük kararları zor alır üçü de… İkisi çok önemli, üçüncü hasbel kader bu yazıda yerini almış olan erkekler... Kararları ben almıyorum, Bu kadar kesin, bu kadar emin olduğum kararlar gelip bir gece beynime yerleşiveriyorlar ve bir gelin adayının doğru gelinliği giydiğinde bilivermesi gibi, biliyorum o kararın bunca zamandır kaçındığım doğru karar olduğunu. Dolayısıyla o kararlar bir sürecin ürünü oluyorlar. Benim kaçınılmazı reddettiğim, ettiğim, ettiğim ve yadsıyamayacak noktaya gelip de koşullar olgunlaştığı anda kabullenmekten sonunda memnun olabildiğim bir süreç. O sırada hayatımda ne olup bittiğinin fazla önemi olmuyor. Öncesinde olanlar yüzünden almış oluyorum ki ben o kararı.
Yes, it’s a life changing decision, but what if life is supposed to change?
“It’s not the first time, chillax maan!” diyesim var ağzımı yaya yaya…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder