6 Haziran 2012 Çarşamba

Çok konuşan sevgili ve temizliğe "kadın" gelmesine dair bir kaç not

Himself duramıyor... Vır vır vır vır... Roller iyice değişti. Ürküyorum mantar topuklular ve penye leopar etekle salonun kapısından girip "Benimle bugünlerde hiç ilgilenmiyorsun aşkım, noldu?" diyecek diye :P Şu anda bile. "Beybi ya, yazmasan artık" dedi, şaka gibi! İlgi istiyor çocuk!

Yanına dönmeden asıl notlarımı paylaşmak istiyorum:
1. Temizliğe "kadın" gelmeden önce evi derleyip toplamaya iki gün ayırıyorsak hayatımızda yanlış giden ÇOK büyük birşey olsa gerek!
2. Temizliğe kadın gelince verilen parayla erkek gelince verilen para neden o kadar farklı? Ya da aşçı kadın olunca duyulan saygıyla (evin hizmetçisi), erkek olunca duyulan saygı (evin aşçısı)? Bir tek bana mı koyuyor bu işler? Bir ekipte bir koordinatör ve bir asistan varsa neden asistanın kadın olduğu varsayılıyor her yeni ortamda mesela?
(Retorik, retorik bu sorular, "ayh yaneeee" deyip gözlerinizi devirmenize gerek yok, ben de biliyorum... Da işte bilmez olaydım...)

Peki benim himselfin çenesi düştüğü zamanlarda onu sarışın ve permalı hayal etmem çok farklı mı bu iki nottan? Böyle olmasam ya bari ben.. Yok yok Venüs bi kendine gelsin, düzelirim :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder