10 Kasım 2010 Çarşamba

43 T


Duymuşsunuzdur.. Girmiş olan da vardır mutlaka.. Tam adı 43 Things.. İnsanlar hayatta başarmayı umdukları 43 hedefini yazıyor, onların sayfasını ziyaret edenler bu listeden beğendikleri hedefi cheer ediyor, veriyor coşkuyu, listesindeki hedeflerden daha fazla gaz verilen maddeler de kullanıcının aklına düşüyor. “Ulan  ben ne duruyorum ki, yapayım şunu gitsin heheheee!” hissi doğuruyor. Zira yapıldığında “Bakın kuzucuklarım ben bu işi böyle yaptım” konulu bir mini metin yazıyorsunuz, havanızı basıyorsunuz, diğer kullanıcılar da yüz kaslarını gevşetip çenelerini aşağı sarkıtarak moron bir ifadeyle okuyup “aaa, nası yapmııış?!” diyorlar.

              Temsili 43 T kullanıcısı.  Emma Watson’la bir sorunum yok, insan tiplerinden örnekler veriyorum sadece..

Sonra yorum yazıyorlar, ben bunu faydalı buldum! butonuna tıklıyorlar, neşelendir/coştur  butonuna tıklıyorlar, bu da bir 43Tcinin hayattan beklentisi, ekmeği, suyu zaten.. “Ben neymişim!” diyor..


ViiVi - viivi
                                                                              Ne talihsiz bir zamanda doğmuşum.. 

Hayatta bulamadığı tatmin, erişemediği başarı, diğer insanlara ilham vermenin paha biçilemez kibiri, bünyenin ihtiyaç duyduğu nice ukalalık tohumu böyle bir tık ötesinde olan bir 43T ci oldum ben de.. Hevesle dötümün kalkmasını bekliyorum!  Övdük bu kadar di mi bi link vermek lazım. http://www.43things.com/
(Ellerini ovuşturuyor) Bu ara girerseniz 2011 hedefleri için de ayrı bir tag açmışlar, (gülümseyerek) sizi de sayfama beklerim. Ama kimliğim gizli, vallahi veremem şekerim (gülüşmeler)!

                                  Uykusuz
 
  Çok heveslendin di mi Fiona? : ) Biraz daha bekleyeceksin beybi..

7 yorum:

  1. 43t nin "loose weight" balonu ne kadaaaar büyük oooff herkesin listesinde var herhalde

    who is fiona by the way :)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok kısa süre önceye kadar ben de o balondaydım öyle deme! : )

    Aralık başından itibaren Fiona'yı tanıtacağım, söz! ; )

    YanıtlaSil
  3. fiona'nın hevesi kursağında kalmış olmalı. =)
    43t'de yolculuk da görünüyor mu? :P

    YanıtlaSil
  4. vereceğim bi 5 kilo ben de o balonda yolculuk yapmaktayım :)

    YanıtlaSil
  5. @jane: just you wait.. ; )

    @euphoric: hep destek tam destek! Zaten 5 kiloyu vermek kolay ama etkisi inanılmaz! : )

    YanıtlaSil
  6. az önce yediğim helva taş oldu boğazıma takıldı
    bana çok zor geliyooo :(:( ama yapıcam bigün inş.

    YanıtlaSil
  7. No bigün yok! Hemen bugün! : ) it's perfectly doable.. her sabah tartıl, deli gibi su iç, içinde şişman göründüğünü düşündüğün dar bluzlarını filan hiç değilse evde giy ki sürekli farkında ol!
    Ya da benim yaptığımı yap, tez yaz, hocanla ters düş, hayatın zindan olsun, iki lokma yiyeme, o da iyi bi yöntem, o dönemde verdiğim kiloyu koruyorum ben : Pp
    irade personified'sın sen, yaparsın, aslansınnn!! : )

    YanıtlaSil