6 Kasım 2010 Cumartesi

Striking Resemblance! Sibel Can vs. Miss Piggy

Kaşmir Halı reklamları size de aynı şeyi düşündürüyor mu? Evet Sibel Can otuz değişik filtreleme yöntemiyle bir zamanlar bildiğimiz Sibel Can'a benzetilmeye çalışılıyor filan.. Ama bir başkasına da benziyor.. Baktım geçen gün, bir tatlı, bir şeker, bir sevimli.. Gözlerimi kıstım, başımı yana eğdim, tatlı tatlı kaşındım.. Ve buldum.. Sizin için derledim.. Sibel Can'ın stil ikonunu takdimimdir:



















Sibel Can ve Miss Piggy arasındaki bu benzerliği basit bir pişti olma durumuyla açıklamak zor..  Bana daha bilinçli bir örnek alma -neyse hafifletmeden yazayım madem- özenme durumu varmış gibi geldi! : )

4 yorum:

  1. ahahahahahahahaha koptum
    müthiş tespit :)))))

    YanıtlaSil
  2. bunu ilk gösterdiğinde nasıl ayı gibi gülmüştüm ya kaldı ki şimdi de gayet öküz gibi gülüyorum. asdhjasdjkasd

    YanıtlaSil
  3. öldüm gülmekten süpermiş :) hatta arada bir bakıp gülmek için bu postu favourites listeme ekliyorum hemen ehehehee

    YanıtlaSil
  4. Artık kaşmir halı reklamları daha anlamlı benim için = D

    YanıtlaSil